ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΑΝ ΕΙΜΑΙ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;
Στο menu ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ελέγχουμε εάν στο τρέχον έτος υπάρχει καταχωρημένη η ημερομηνία καταβολής:

ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΕΤΟΣ;
Για τα Μέλη του Π.Σ.Α.Φ. με εγγραφή μέχρι και το 2018 το ποσό συμμετοχής παραμένει ως έχει από το 2013.
Για τα υπόλοιπα Μέλη στο menu ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ υπάρχει ευδιάκριτη παρατήρηση στο τέλος της σελίδας:

ΠΟΣΟ ΟΦΕΙΛΗΣ

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ;
Με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς No 6095101218948 ή IBAN GR11 0171 0950 0060 9510 1218 948.
Κατά την κατάθεση, δηλώστε οπωσδήποτε το όνομα του Μέλους.
Σε διαφορετική περίπτωση (εάν το ξεχάσετε) θα πρέπει να μας ενημερώσετε με ένα mail ώστε να το επαληθεύσουμε.
Η ανανέωση μπορεί να γίνει και στις ενημερωτικές συγκεντρώσεις του Συνδέσμου.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ, ΕΝΩ ΤΗΝ ΚΑΤΕΒΑΛΑ;
1. Εάν προχωρήσατε σε καταβολή και πέρασαν 20 ώρες χωρίς να εμφανιστεί η ανανέωση στον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας, στείλτε μας e-mail Πολύ πιθανό να μην βάλατε όνομα Μέλους ή να βάλατε διαφορετικό όνομα ή να παραβλέψαμε εμείς (εκ παραδρομής) την κατάθεση. Για να δείτε τις τελευταίες ανανεώσεις Μελών πατήστε εδώ.
2. Για να δείτε τυχόν εκκρεμότητες που υπάρχουν, επιλέξτε το πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ. Η κατάστασή σας εμφανίζεται ως εξής:

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
Back to top button