Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας είναι το e-mail.
Συνήθως, απαντούμε μέσα σε 10 ώρες…
Τρεις τηλεφωνικοί αριθμοί στη διάθεση των Μελών και αναγνωστών του afo.gr:
2222222830 (Εργάσιμες ημέρες και ώρες)
2441077358 (Εργάσιμες ημέρες και ώρες)
6980240425 (Συνήθως απαντά 10.00-17.00)
ΗΧΗΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ:
Καλέστε μας, στο 2222222830 καθημερινές από ώρα 14.00 έως τα μεσάνυχτα και αφήστε μας το ηχητικό σας μήνυμα.
Πείτε μας το ονοματεπώνυμό σας και περιγράψτε μας τον λόγο της επικοινωνίας σας.
Θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας...
ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ:
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αγροτικών Φωτοβολταϊκών
Χατζημήτρου 83, Καρδίτσα, 43132
Συνιστούμε απλή ταχυδρόμηση επιστολής. Προτιμούμε την αποφυγή συστημένων επιστολών και κούριερ, εκτός εάν πρόκειται για κάτι πάρα πολύ σοβαρό
Για την εγγραφή νέου Μέλους ζητήστε μας πληροφορίες με e-mail.
Εναλλακτικά, συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε πατώντας εδώ
Εάν είστε Μέλος, δείτε μερικές πληροφορίες που μπορεί να σας ενδιαφέρουν:
1. Εάν προχωρήσατε σε καταβολή και πέρασαν 20 ώρες χωρίς να εμφανιστεί η ανανέωση στον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας, στείλτε μας e-mail
Επίσης, για να δείτε τις τελευταίες ανανεώσεις Μελών πατήστε εδώ.
2. Για να δείτε τυχόν εκκρεμότητες που υπάρχουν, επιλέξτε το πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ. Η κατάστασή σας εμφανίζεται περίπου ως εξής:
3. Για την αλλαγή κωδικού πρόσβασης πατήστε εδώ.
Η παράλληλη είσοδος σε δύο υπολογιστές με το ίδιο user name δεν είναι εφικτή και μπλοκάρεται από το σύστημα.
Εάν χρησιμοποιείτε δεύτερο υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο, θα πρέπει προηγουμένως να κάνετε log out από τον πρώτο υπολογιστή.
Γενικά, προτείνουμε να κάνετε είσοδο από έναν και μόνο έναν υπολογιστή, ώστε να μπορείτε να έχετε πρόσβαση χωρίς περιορισμούς και προβλήματα.
Διαβάστε περισσότερα για το απαγορευτικό της “παράλληλης πρόσβασης, πατώντας εδώ.
Η ανανέωση της συμμετοχής, μπορεί να γίνει στις ενημερωτικές συγκεντρώσεις του Συνδέσμου ή με τραπεζική κατάθεση.
Τράπεζα Πειραιώς No 6095101218948
ή IBAN GR1101710950006095101218948
Κατά την κατάθεση, δηλώστε απαραίτητα το όνομα του Μέλους.
Εάν η καταβολή δεν εμφανιστεί εντός 20 ωρών στον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας, επικοινωνήστε μαζί μας…
Κρατήστε το καταθετήριο μέχρι να εμφανιστεί η καταβολή στον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας
Για οποιαδήποτε λάθος, ενημερώστε μας. Αρκεί ο χρονικός προσδιορισμός της κατάθεσης, με προσέγγιση κοντά στις 10 ημέρες.