ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ: ΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ

GOV GR
Ψηφιακά άλματα έκανε η Ελλάδα στο διάστημα των περιοριστικών μέτρων για τον κορωνοϊό, βάζοντας τέλος στις ουρές των δημοσίων υπηρεσιών και στην ταλαιπωρία των πολιτών, που μέχρι πρόσφατα για να προμηθευτούν κάποιο πιστοποιητικό έπρεπε να καταναλώσουν χρόνο και χρήμα. Οι νέες ψηφιακές πλατφόρμες όπως και η συνένωση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που λειτουργούσαν σκόρπια και ασύνδετα μεταξύ τους, έχουν φέρει τα πάνω – κάτω στη Δημόσια Διοίκηση και στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
Μόλις χθες αυτοματοποιήθηκε άλλη μια γραφειοκρατική διαδικασία: Συγκεκριμένα, οι Δήμοι όλης της χώρας θα μπορούν να αντλούν αυτόματα, μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, την φορολογική ενημερότητα των προμηθευτών τους κατά τη διαδικασία πληρωμής τους. Έτσι, πολίτες και επιχειρήσεις απαλλάσσονται πλέον από την υποχρέωση να προσκομίζουν στους Δήμους με αυτοπρόσωπη παρουσία τη φορολογική τους ενημερότητα.
Όπως ήδη έχουμε αναφέρει, το επόμενο διάστημα αναμένεται να γίνει η σύνδεση και του ΔΑΠΕΕΠ, ώστε να να μην είναι πλέον απαραίτητη η αποστολή φορολογικής ενημερότητας των παραγωγών ηλεκτρικής ενέργειας.
ΦΟΡΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΔείτε το σχετικό μας θέμα της 3/6/2020

Ήδη σε προγενέστερα θέματα παρουσιάσαμε video με απλές οδηγίες για την έκδοση των εγγράφων:
Βεβαίωση αγρότη
Ασφαλιστικής ενημερότητας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

Back to top button