25/11/2019: ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕΛΩΝ

ΤΑ ΜΕΛΗ ΡΩΤΟΥΝ

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕΛΩΝΘα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω ένα πρόγραμμα 5Gb για την παρακολούθηση του πάρκου και πληρώνω 29€ τον μήνα. Μετά από τόσα χρόνια, ο τελευταίος μήνας ήρθε με χρέωση 370€. Επικοινώνησα με την εταιρεία και μου είπαν ότι έγινε υπέρβαση, πιθανό από παραβίαση του συστήματος από άλλον χρήστη.
Ρώτησα για προστασία και η απάντηση ήταν ότι το σύστημα είναι open και δεν μπορεί να κλειδωθεί στα 5Gb που είναι το όριο, ούτε να προγραμματίσω κάποιον κωδικό για τον λόγο αυτό. Ο επόμενος τρέχει ήδη με χρέωση 110€. Έχετε κάποια αντίστοιχη περίπτωση?
Γνωρίζετε κάποιον τρόπο να προστατέψω το πάρκο μου?

Επειδή ο ΟΑΕΕ θελει κάθε χρόνο να ζητάμε απαλλαγή, μπορώ να ξέρω σε ποιο νόμο ή ότι άλλο πρέπει να γνωρίζω, προκειμένου να τους εξηγήσω και να μην χρειασθεί να μπαίνω σε αυτή την διαδικασία ?

Παρακαλώ όπως με ενημερωσετε σχετικα με τα δικαιωματα μου σχετικα με βλαβη μετασχηματιστή του ΔΕΔΔΗΕ. Δεν απορρόφησε την παραγωγη του Οκτωβρίου.

ΜΕΛΟΣ AFO.GR

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΩΝΚΩΣΤΑΣ ΣΚΡΕΚΑΣΑΓΑΠΗΣΑΝ ΤΗ ΓΗΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝΑΓΡΟΤΙΚΟ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Ετικέτες

Related Articles

One Comment

  1. Σε αντίστοιχη δική μου περίπτωση που μετά από 2 ημέρες από την ανανέωση των δεδομένων, (καταναλωνε 5GB σε 2 ημερες) ήταν τελικά υπεύθυνο το router. Δοκιμάστε μια άλλη συσκευή router και κατά πάσα πιθανότητα θα λυθεί το πρόβλημά σας.

  2. Όσον αφορά την χρέωση κινητής για τα δεδομένα. Κάτι αντίστοιχο έγινε και σε εμένα. Μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπαν πως το ρουτερ ξαφνικά άρχισε να δέχεται μυνηματα απο 5 ψηφιο αριθμό με χρέωση. Τους εξήγησα πως η συσκευή δεν είναι σρ κινητό και πως έγινε πάρα την θέληση μου και η εταιρεία)(cosmote) ωφελεί να με προστατέψει ως είθισται. (Υπάρχει κάποιος Ευρωπαϊκός νόμος νομίζω) Μετά απο αρκετές φορές τηλεφωνηματων είπαν πως θα το διορθώσουν. Τελικά ήρθε ο εκκαθαριστικός λογαριασμός 120€. Ούτε αυτό το δέχθηκα. Ξανά έκανα αίτημα αμφισβήτησης και το δέχθηκαν. Τελικά πλήρωσα παραπάνω 20 ευρώ απο το πάγιο μου και έκλεισε εκεί το θέμα. Επίσης η τεχνική υπηρεσία κλείδωσε το ρουτερ ώστε να μην δέχεται καθόλου sms.
    Συμπέρασμα. Μη το δεχθείτε έτσι αβίαστα. Ζητήστε να σας αποδείξουν ποτέ έγινε η κατανάλωση των δεδομένων και πόσα ακριβώς ήταν αυτά. Γενικώς απαιτειστε πληροφορίες και ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΝΤΕ ΑΜΦΙΣΒΉΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.

Close