ΥΨΗΛΗ ΤΑΣΗ 31/8/2019: ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ

Συμπληρώνετε ένας χρόνος από την ώρα που το afo.gr παραχώρησε “επιπλέον πρόσβαση” στα Μέλη του Συνδέσμου

H παιγνιοθεωρητική σκοπιά του Τιρόλ (Γάλλος Οικονομολόγος – βραβείο Νόμπελ Οικονομικών το 2014) τον ενέπνευσε να μας προειδοποιήσει για το εξής απλό και φοβιστικό: «Αν δεν πληρώνεις για το προϊόν, κινδυνεύεις να γίνεις εσύ το εμπόρευμα».
Και πράγματι: Εάν φιλοσοφήσει κάποιος, γιατί τα τηλεοπτικά κανάλια είναι τζάμπα, γιατί τα ραδιόφωνα είναι τζάμπα, γιατί (γενικά) οι ιστοσελίδες είναι τζάμπα, γιατί το facebook είναι τζάμπα, τόσο θα ταυτοποιήσει τα δικά του συμπεράσματα με αυτά του Jean Tirole.ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΖΑΜΠΑ

Και δηλαδή τι θα πρέπει να γίνει για μην καταντήσουμε εμείς το προϊόν; Να μη βλέπουμε τηλεόραση επειδή είναι τζάμπα;
Όχι βέβαια. Απλά, μην πας ανυποψίαστος στο “on” του τηλεκοντρόλ.
Μην πας ανυποψίαστος στο status του facebook και -κυρίως- μην “αγοράζεις” αυτό που επιτηδευμένα ή αφελώς, πόσταρε κάποιος.
Όοοοχι, δεν θεραπεύει τον καρκίνο το γάλα γαϊδούρας ανακατεμένο με τσόφλια καρυδιών…! Ή τουλάχιστον δεν τεκμαίρεται επιστημονικά (ακόμα!). Μην καταπίνεις τα τσόφλια.

ΑΠΟΚΡΥΨΗ FACEBOOK  ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ
Το ποσοστό των ηλιθίων στη χώρα σήμερα, είναι περίπου ίδιο με το ποσοστό του 1997 (επιστημονική έρευνα του afo.gr – Νοέμβριος 2018).
Η διαφορά είναι ότι σήμερα έχει ονοματεπώνυμο. Δηλαδή, το βλέπουμε (το διαβάζουμε) σε καθημερινή βάση. Προ “σόσιαλ μήντια” δεν γνωριζόμασταν. Τώρα (τους) ανταμώνουμε επί καθημερινής βάσης.
Και ο μαζοχισμός μας είναι τέτοιος, που δεν πατάμε το κουμπάκι της “απόκρυψης“. Ίσως, για να νιώσουμε την αίσθηση ότι …εμείς δεν είμαστε τόσο ηλίθιοι!

   PREMIUM AFO
Τι λέγαμε; Α ναι, ότι …όταν ένα προϊόν είναι τζάμπα, κινδυνεύεις να γίνεις εσύ το προϊόν.
Δεκατρείς μήνες πριν, λήφθηκε η απόφαση για περιορισμό των άρθρων που θα έχουν δημόσια ορατότητα.
Ήταν μια εξέλιξη που είχε “αχαρτογράφητες δυνητικές εξελίξεις”, τόσο σε τεχνικό επίπεδο, όσο και ουσιαστικό.


Ακριβώς ένα χρόνο μετά οι εξελίξεις αφήνουν πλήρως ικανοποιημένους όσους εργάστηκαν γι αυτό το σκοπό, αλλά και τα εμπλεκόμενα Μέλη.
Πήγαμε πολύ καλύτερα του αναμενομένου, τόσο σε τεχνικό επίπεδο όσο και στην ανταπόκριση των Μελών.
Μην ξεχνάμε, ότι το 95% των Μελών δεν εντάχθηκε στον Σύνδεσμο για να διαβάζει το afo. Εντάχθηκε για …άλλους λόγους!

   ΣΤΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ
Έτσι σήμερα το afo.gr ανήκει στην ελάχιστη μειοψηφία των Ελληνικών web site που παρέχει πρόσβαση με κωδικό.
Την ώρα που το facebook είναι τζάμπα. Και θα είναι για πάντα, για τους λόγους που …”δείχνουμε” παραπάνω…

   (ΔΕΝ) ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ INTERNET
Μια φράση που ακούμε συχνά, όταν υπάρχει μια αναφορά σε ένα γεγονός, είναι ότι: “το έγραψε το internet“.
Είναι σαν να λέει κάποιος, ότι σήμερα το μαχαίρι του, έκοψε ένα καρπούζι!
Το internet δεν έχει καταφέρει ακόμα να γράψει (από μόνο του), όπως και το μαχαίρι είναι λίγο δύσκολο να κόψει (από μόνο του) ένα καρπούζι.
Και τα δύο οδηγούνται από ένα χέρι, αλλά δεν τεκμαίρεται ότι το χέρι αυτό έχει και …απ’ ευθείας σύνδεση με τον εγκέφαλο!
Ωστόσο, αυτός που πιστεύει ότι “το internet γράφει“, έχει επίσης πιστέψει (και είναι έτοιμος να αναμεταδώσει ως γεγονός), ότι φίδια παριστάνουν τους πεθαμένους, γάιδαροι πετάνε και μπαρμπούνια κάνουν σκι στο Καρπενήσι!
ΦΙΔΙ ΖΟΜΠΙ
Όλοι αυτοί, υπήρχαν και πριν, απλώς δεν τους ξέραμε. Τώρα …γνωριστήκαμε

   ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΨΕΥΣΗ
Εμάς, δυο πράγματα  μας “αυτοικανοποιούν”:
α) Ότι μπορεί να είναι συγκεκριμένο το βεληνεκές της ειδησεογραφίας μας, αλλά ουδέποτε διαψεύθηκε (από τα γεγονότα) έστω και μία αράδα του afo.gr
β) Ότι το παραπάνω, έχει γίνει πλήρως κατανοητό από τα Μέλη αλλά και από τους υπόλοιπους αναγνώστες.

  • Οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Γιώργο που στις δύσκολες καταστάσεις υποστήριξε άμεσα την τεχνική πλευρά του site
    Καλό φθινόπωρο…
Ετικέτες

Related Articles

3 Comments

  1. Εγω ως supported μόνο τα καλύτερα έχω να πω για το σύνδεσμο. Πριν το Σύνδεσμο δεν είχα ασχοληθεί με κανένα άλλο σύλλογο ΦΒ. Οι άλλοι κάνουν πολιτική, ο σύνδεσμος εξυπηρετεί τα μέλη!
    Συνεχίστε την καλή δουλειά

Αφήστε μια απάντηση

Check Also

Close
Close