Μια ένδειξη που λάμβαναν αυτοί που επιχείρησαν να στείλουν ηλεκτρονικά το τιμολόγιό τους μετά το απόγευμα της Δευτέρας 17/12/2018 ήταν και η παρακάτω αυτόματη απάντηση από το mail του ΔΑΠΕΕΠ: Αυτό (προφανώς) συνέβη επειδή η θυρίδα έχει γεμίσει με εισερχόμενα έγγραφα. Η καλύτερη επιλογή είναι να δοκιμάσετε ξανά την αποστολή μετά από 30-40 ώρες, όταν (όπως αναμένεται) οι υπηρεσίες του ΔΑΠΕΕΠ διαγράψουν παλαιότερα έγγραφα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να λάβουμε (αυτόματο) mail επιβεβαίωσης της παραλαβής.