ΜΕΛΗ ΜΕ ΔΙΠΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ή ΔΙΠΛΑ MAIL
Δημοσίευση: 28/08/2018 20:35
Μέλη που έχουν καταχωρήσει δύο φορές το ίδιο τηλέφωνο ή το email (σε άλλο πρόσωπο), πιθανόν να έχουν πρόβλημα σύνδεσης.
Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να επικοινωνήσουν μαζί μας, για να διορθώσουμε τεχνικά το πρόβλημα, όμως θα πρέπει να έχουν και ένα διαφορετικό τηλέφωνο ή mail από το άλλο Μέλος με το οποίο ταυτίζονται τα στοιχεία τους. Θα πρέπει να μας δηλώσουν τα νέα στοιχεία, ηλεκτρονικά (mail)
Δημοσίευση: 28/08/2018 20:35