ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ

Η οικονομική συμμετοχή κάθε Μέλους, εμφανίζεται ως εξής:

  • Στο πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ όπου περιέχονται τα στοιχεία Μέλους. Εκεί θα δείτε ενδεχόμενες εκκρεμότητες καθώς και την πιο πρόσφατη καταχώρηση που έγινε στον λογαριασμό σας.
  • Στο πεδίο ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ, όπου υπάρχει η λίστα με τις τελευταίες καταβολές. Συνήθως εμφανίζονται καταχωρήσεις με παρελθόν άνω του ενός μηνός.

Πότε θα πρέπει να καταβάλω την συμμετοχή μου;

Η καταβολή της συμμετοχής μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή του έτους ή ακόμα και τους επόμενου έτους. Ωστόσο κάθε Απρίλιο δίνεται πρόσβαση μόνο στα τακτοποιημένα Μέλη του τρέχοντος έτους. Τα προηγούμενα έτη αυτό γινόταν με τα Ενημερωτικά Δελτία.

Άρα, η καλύτερη περίοδος τακτοποίησης της συμμετοχής είναι το 1o τρίμηνο κάθε έτους.

Στις περιπτώσεις όπου υπάρχουν δυσκολίες καταβολής, τα Μέλη αυτά μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας, ώστε να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση.

Πόσο καιρό πρέπει να κρατάω το καταθετήριο ως απόδειξη συμμετοχής;

Δεν μας αφορά το καταθετήριο, παρά μόνο εάν η καταβολή έγινε σε κάποια ενημερωτική συγκέντρωση του Συνδέσμου. Σε αυτή την περίπτωση, κρατήστε το μέχρι να δείτε την καταχώρηση τη συμμετοχής.

Στην περίπτωση της κατάθεσης μέσω τράπεζας,  αρκεί η αναφορά της ημερομηνίας κατάθεσης, έστω και με προσέγγιση ενός μηνός. Τα υπόλοιπα θα τα βρούμε εμείς…

Σε πόσο διάστημα γίνεται η καταχώρηση της συμμετοχής μου;

Συνήθως γίνεται σε μερικές ώρες και πιο σπάνια την επόμενη ημέρα. Εάν σε τρεις ημέρες δεν γίνει η καταχώρηση, επικοινωνήστε μαζί μας.

Τι γίνεται εάν ξεχάσω να βάλω όνομα στην κατάθεση;

Προσπαθήστε να μην συμβεί, διότι μας δυσκολεύετε τη ζωή. Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας.

Το όνομα που θα πρέπει να βάλετε κατά την κατάθεση, πρέπει να είναι το ΟΝΟΜΑ ΜΕΛΟΥΣ και όχι του …γαμπρού που διαχειρίζεται την κατάσταση!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ

Τράπεζα Πειραιώς No 6095101218948
ή IBAN GR11 0171 0950 0060 9510 1218 948

ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΓΙΑ ΤΑ PREMIUM ΜΕΛΗ

Back to top button